ljubavne pjesme tekstovi

blogger templates

ljubavne pjesme tekstovi


ljubavne pjesme tekstovi
Ironija. Prvo me unistis, zatim pitas kako sam.
Istina, tvoje telo mi je privla?no, ali ono ?to me odbija od tebe je tvoj um.
''Znate li za?to smo ?esto razo?arani u ljude? Verujemo da su drugi spremni u?initi za nas, ono ?to bi mi u?inili za njih.?
I never want to lose you.
If you love someone, tell them! Forget about the rules or the fear of looking stupid.
I'm sorry I'm difficult.
Just because it's not what you were expecting, doesn't mean it's not everything you've been waiting for.
Love is the beauty of the soul.
Never forget your friends when you're in a relationship
Our small, stupid conversations mean so much more to me than you'll ever know.

0 Response to "ljubavne pjesme tekstovi"

Post a Comment