slike ljubavne sa tekstom

blogger templates

slike ljubavne sa tekstom


slike ljubavne sa tekstom
Ako ti nekada bude trebao ?amar,znaj ja sam tu!
Ljudi ka?uu da si lo? kada prestanee? da se pona?a? onako kako njima odgovara.
?I nemam ni?ta tvoje?Ni fotografiju, niti je iko znao da si bila moja. A opet, ni za jednu me toliko toga ne ve?e kao za tebe.?
I pretend that I don't care, but it makes me miss you more.
If you miss them, tell them.
I'm stronger because I made it through another day without you.
Just because we don't talk doesn't mean I don't still think of you.
Love is the most expensive gift. Make sure you don't give it to someone that's cheap.
Never give up on someone that you can't go a day without thinking about.
p.s. I still miss you

0 Response to "slike ljubavne sa tekstom"

Post a Comment