ljubavni stihovi za laku noc

blogger templates

ljubavni stihovi za laku noc


ljubavni stihovi za laku noc
Oni koji znaju da ?ute su najopasniji kad progovore.
A ne bi toliko vremena proveo pri?aju?i sa mnom da ti ni?ta nisam zna?ila, zar ne?
Ja sam neko sasvim obi?an, manje bitan. Samo jedna mala du?a na ovome svetu, ali opet, ja sam neko ko je ceo svoj svet video u tebi.
I really want you to really want me.
If you truly love someone, you want them to be happy. Even if its not with you.
Immature love says: "I love you because I need you." Mature love says: "I need you because I love you."
Just one text from you would change my whole mood.
Love is when you're having the worst day, but when you look at them all the pain goes away.
Never let the sadness of your past and the fear of your future ruin the happiness of your present.
People only get jealous when they care.

0 Response to "ljubavni stihovi za laku noc"

Post a Comment