najljepsi ljubavni citati

blogger templates

najljepsi ljubavni citati


najljepsi ljubavni citati
Ja ću da živim ovaj život svoj kako moram :)
Nema ništa lepše u životu, nego kad se nađu dvoje koji se vole i razumeju.
Čuvaj me, jer ja sam tvoje zrno peska u pustinji. Ako me izgubiš, nikada me nećeš naći, a svako ce ti ličiti na mene.
I miss your smile, but I miss mine even more.
If you Happy and you know it thank your ex!
I'm sick of checking my phone and not seeing your name.
I've been loving you for quite some time.
Love is not about sex, going on fancy dates, or showing off. It's about being with a person who makes you happy in a way nobody else can.
My relationship is like an iPhone 5. I don't have an iPhone 5.
One day, you're going to look back and think about us. And wonder why the heck you had to screw it up.

0 Response to "najljepsi ljubavni citati"

Post a Comment