ljubavne poruke za njega nedostajes mi

blogger templates

ljubavne poruke za njega nedostajes mi


ljubavne poruke za njega nedostajes mi
Lete godine, sretan im put al' zauvek ostaje nas prvi put..
Karakter se ogleda u tome kako se pona?a? prema ljudima koji ne mogu u?initi ni?ta za tebe.
If he's honest, keep him. You may learn good and bad truths, but it's better than lies.
I'll walk away and he won't even notice. Why? Because he never saw me standing there in the first place.
It's all fun and games until one falls in love.
Let's be weird together.
Love what is ahead by embracing what came before.
No matter how hard we try to fight it, we always return to our true nature. Accept yourself for who you are, no one else.
Real girls stay. Hoes come and go. Little boys play around. Real men settle down.

1 Response to "ljubavne poruke za njega nedostajes mi"

  1. Cijeli moj život nikad nisam vidio ništa što bi tako brzo djelovalo kao čarolija Dr.Agbazara. Nakon što sam kontaktirao Dr.Agbazaru, počeo sam vjerovati u izreku da svaki novčić ima dvije strane. Kad me je ljubavnik ostavio, zaklela se da mi se više nikada neće vratiti, ali hvala Bogu što mi je pomoću Dr.Agbazare u roku od 48 sati vratila svog ljubavnika i također želim da drugi ljudi koji su slomljeni srca kontaktiraju Dr. Agbazara kroz ove detalje ispod koje su putem e-pošte: ( agbazara@gmail.com ) ili putem Whatsapp na +2348104102662 onda možete vidjeti čudesa Dr.Agbazara

    ReplyDelete